S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
  Včelí obchůdek  Včelařský e-shop  Včelařské potřeby a včelí produkty 

KONTAKTY

Marie Knödlová
Včelí obchůdek
Vodičná 1, Chlebovice 73942
tel: +420 607 771 632
email: info@vceliobchudek.cz

ANKETA

Jak často jíte med?

Denně Denně 36% Jednou týdně Jednou týdně 29% Jednou měsíčně Jednou měsíčně 18% Vůbec Vůbec 17%

!!!POZOR ZMĚNA !!!

Úterý 24.11.  13 - 17 hod.

Středa 25.11.  13 - 17 hod.

Čtvrtek 26.11.  13 - 17 hod.

Pátek 27.11.  13 - 17 hod.

Sobota 28.11.  ZAVŘENO

V případě dotazů volejte 607 771 632.

Vstup do prodejny pouze s rouškou, šátkem nebo šálkem

pevně upevněným na obličeji.

 

Vítejte na stránkách Včelařské prodejny Chlebovice (Frýdek-Místek), která nabízí včelařské potřeby pro začínající i zkušené včelaře, mezistěny, úly, výkup vosku a propolisu, včelařské oblečení, včelí produkty a výrobky z nich, dárkové poukazy, hry a hračky  pro děti, svíčky z včelího vosku, trička, med a medovinu atd. Nákupem zároveň podporují včelařskou výchovu mládeže.


Včelí obchůdek Chlebovice

Včelařská prodejna v Chlebovicích byla otevřena v roce 1995. Nachází se ve včelařsky naučném areálu Domu včelařů v Chlebovicích (Frýdek-Místek), ve kterém se nachází včelařské muzeum, včelařský skanzen, naučný včelín a naučná zahrada včelařsky významných rostlin. Po rekonstrukci Domu včelařů v r. 2009 jsme převzali včelařskou prodejnu a přemístili do nových prostor. Prodejna nabízí nejen včelařské potřeby pro začínající i zkušené včelaře, mezistěny, úly, včelařské oblečení, včelí produkty a výrobky z nich, hry a hračky s včelí tématikou pro děti, svíčky z včelího vosku, trička, med a medovinu atd., ale nabízí i výkup vosku a propolisu, výměnu vosku za mezistěny atd.
Včelařská prodejna působí i jako poradenské centrum pro začínající včelaře v záležitosti včelaření, ale i v možnostech čerpání dotačních titulů pro včelaře. Nabízíme dárkové poukazy a bonusové slevy. Dlouhodobě jsme hlavními organizátory akcí ZO ČSV Frýdek-Místek,o.s., především akce pro mládež. Naše motto: "Čas věnovaný dětem není nikdy ztracený." Naplňujeme finanční podporou aktivit se včelařskou mládeží v rámci republiky. Naše prodejna slouží i jako výukové místo nejen pro místní kroužek, ale i ostatní včelařské kroužky, které o toto jeví zájem.

Kde nás najdete v Chlebovicích:

 

MGIyYzA5ND